niedziela, 15 czerwca 2014

Kruche cisteczka z masą krówkową i czekoladą :)

Lista Składników:

  • 100g masy krówkowej( ja użyłam firmy "Gostyń")
  • 4 łyżki drobnego cukru do wypieków
  • 100g masła (temperatura pokojowa)
  • 170g mąki pszennej
  • 1 łyżeczka esencji waniliowej
  • 100g posiekanej czekolady ( ja użyłam mlecznej czekolady, ale można użyć gorzkiej) 
            PRZYGOTOWANIE:
1. W misie miksera umieszczamy masę krówkową, cukier, masło, miksujemy do otrzymania jednolitej masy.
2.Do otrzymanej masy dodajemy esencje z wanilii i mąkę, miksujemy.
3. Na sam koniec dodajemy posiekaną czekoladę ( mleczną bądź gorzką).
4. Na blachę (wyłożoną papierem do pieczenia) formujemy ciasteczka w wielkości piłeczki pingpongowej, układać w sporych odległościach,  ponieważ podwajają swoja wielkość.
* Piec w temperaturze 190* przez ok 15 minut.

              SMACZNEGO :)




Mój pierwszy filmik :)



5 komentarzy:

  1. Wypróbowałam ten przepis są pyszne! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z UTĘSKNIENIEM CZEKAMY NA NASTEPNY POST(:

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ masz talent! świetnie "podany" przepis- filmik mówi wszystko:)
    A i fotki doskonałej jakości:)
    p.s. i pyszneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ciacho
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :D Następny post już jutro ;)

    OdpowiedzUsuń